sâmbătă, 18 ianuarie 2014

MELCI PIZZA (ALUAT CU UNTURA)



Va salut dragii mei! Va propun azi ceva usor de facut, dar delicios. Merge de minune pentru cina cand vii de la servici si nu prea ai chef de gatit iar daca mai raman puteti pune ca si pachetel la servici in urmatoarea zi. Va previn de la inceput, aluatul este cu untura de porc care o puteti inlocui cu alt fel de grasime spre ex. unt, dar parerea mea este ca untura le da un gust aparte.
Pentru aluat avem nevoie de:
- 430 gr. faina de grau
-  1/2 lingurita sare
- 100 gr. untura de porc
- 100 ml lapte caldut
- 100 ml apa calduta
- 25 gr. drojdie proaspata
- 1 1/2 lingurita zahar

Drojdia se amesteca cu zaharul pana devine lichida, se adauga in faina amestecata su sare, se adauga untura se incepe a se framanta aluatul adaugand laptele si apa treptat. Coca rezultata se lasa la dospit 30 minute. Apoi se intinde foaie dreptunghiulara se unge usor cu ketchup
apoi se pun ingredientele care le doriti voi si pe care le folositi in mod uzual la pizza. Eu am pus 125-150 gr. sunca data prin razatoare, cateva ciuperci din conserva, putina branza de burduf si am presarat putin oregano pentru un plus de savoare. Voi puteti sa folositi carnaciori, parizer, mozzarella, cascaval sau orice altceva aveti prin frigider.

 Se ruleaza aluatul ca si la cozonac

se taie rulourile cu un cutit ascutit de grosimea a 2 degete sau 3 cm.

Se aseaza pe hartie de copt in tava (atentie sa nu le apropiati prea tare deoarece ele vor creste in timpul coacerii) se ung usor cu ou batut


 si se dau la copt pentru aproximativ 25 minute.



S-aveti pofta! 





Niciun comentariu: