joi, 16 ianuarie 2014

FURSECURI CU GEM DE PRUNE (DE POST)



Va salut dragii mei! Asa cum v-am promis revin cu retete noi. Si fiindca maine este vineri iar eu aveam pofta de ceva dulce am hotarat sa va propun sa testati niste fursecuri de post, cu putine ingrediente dar foarte delicioase.
Avem nevoie de urmatoarele:
- 400 gr. faina
- 250 gr. margarina (la temperatura camerei)
- 3 linguri zahar pudra
- 6 linguri apa rece
Se amesteca toate, se framanta bine pana rezulta un aluat elastic.

Se intinde foaie subtire si se pot decupa cu diverse forme care se umple apoi cu gem de prune. Eu am folosit un decupator in forma de floare, intre 2 parti de aluat am pus gem de prune iar mai apoi petalele le-am aplatizat usor cu degetul pentru a se lipi.






Daca nu aveti un decupator de aluat sau alte forme de fursecuri puteti intinde aluatul in cerc iar mai apoi cu rola il taiati in triunghiuri, la baza puneti umplutura iar mai apoi rulati. Vor rezulta niste cornulete subtiri ca niste trabucuri.



Se aseaza in tava pe hartie de copt si se dau la cuptorul preincalzit pentru 15 minute pana se rumenesc usor.


Dupa racire se pudreaza cu zahar pudra vanilinat.

S-aveti pofta!

Niciun comentariu: