marți, 20 decembrie 2011

FURSECURI SPRITATE

Dragii mei va salut! Nu am postat nimic in ultimul timp si asta deoarece nu prea dispun de timpul necesar acestei pasiuni, insa azi vreau sa va propun o reteta simpla de fursecuri spritate pe care cu siguranta le veti aprecia si care vor sta foarte bine pe langa alte prajituri de Sarbatori.
Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
- 150 gr. faina
- 150 gr. unt sau margarina (la temperatura camerei)
- 55 gr. amidon Gustin De la Dr. Oetker
- 65 gr. zahar pudra
- 1 pliculet de zahar vanilinat

Se spumeaza untul cu zaharul pudra,
se adauga amidonul si la urma faina si vanilia.


se amesteca bine pana se obtine un aluat fin ca si plastilina. Se spriteaza cu posul formele dorite direct in tava tapetata cu hartie de copt.

Se coc in cuptorul preincalzit 10 minute. Se pot orna cu ciocolata topita, noi insa le preferam simple.


4 comentarii:

mm spunea...

Bine te-ai reintors! Ca mie mi-ai lipsit!
Reteta asta imi place...e promitatoare...nu cere mult timp...exact cum imi doresc eu!

monaluca spunea...

MM, o sa vezi ca o sa-ti placa fursecurile; mai mult de atat te poti "juca" cu formele (doar tu esti maestra)

Anonim spunea...

Nu se adauga nimic de genul amoniac sau praf de copt ?

monaluca spunea...

Nu se adauga agent de crestere.