marți, 12 aprilie 2011

PRAJITURA CU BRANZA IN 3 CULORI

Sunt multe retete de desert cu branza de vaci. Ceea ce va propun eu acum este o prajitura foarte usor de pregatit si foarte gustoasa in acelasi timp.
Pentru blat avem nevoie de:
- 3 oua
- 150 ml apa   
- 120 ml ulei
- 220 gr. zahar
- 220 gr. faina
- 1 plic praf de copt stins in suc de lamaie
- 2 lingurite cu varf cacao
Umplutura necesita:
- 600 gr. branza de vaci proaspata
- 4 oua
- 150 gr. zahar pudra
- 1 pliculet zahar vanilinat
- 1 plic de budinca Dr.Oetker

Cum se face: Se bat ouale intregi cu mixerul bine-bine, se adauga pe rand apa, uleiul, zaharul, faina si la final praful de copt.



Compozitia obtinuta se imparte in doua parti egale (eu am pus in 2 boluri identice)

urmand ca in unul dintre ele sa incorporam cele 2 lingurite cu varf de cacao.

Compozitia cu cacao se pune in tava tapetata cu hartie de copt

si se da la cuptor pentru 5-7 minute la foc mare pentru a prinde pojghita deasupra.
Intre timp pregatim umplutura - branza cu ouale si zaharul se mixeaza bine

iar la final se adauga praful de budinca si pliculetul de zahar vanilinat.

Crema obtinuta se toarna peste blatul cu cacao scos de la cuptor

se niveleaza frumos iar apoi peste crema de branza se pune lingura cu lingura cealalta jumatate de blat care va ramane alb (sau daca doriti puteti adauga si in acest blat cacao)


Se da din nou la cuptor pentru aproximativ 40-50 minute la foc potrivit. Se scoate, se lasa sa se racoreasca

si se portioneaza felii care pot fi pudrate cu zahar pudra pentru a fi servite (eu nu le-am mai ornat cu zahar pudra pentru ca am considerat ca va fi foarte dulce).


                                          S-aveti pofta!

13 comentarii:

andreea spunea...

super buna prajitura insa din pacate mie nu mi a iesit blatul de cacao :(( lam lasat la cuptor minute era foarte crescut credeam ca no sa mi incapa crema de branza, deasupra era tare insa dupa ce am pus crema si stratul de deasupra si lam bagat la cuptor foaia de cacao sa lasat detot :(( ce sfat imi poti da pe viitor?

Anonim spunea...

totul a mers ca la carte insa dupa ce am pus crema de branza si foaia de deasupra lam bagat la cuptor si spre dezamagirea mea foaia de cacao sa lasat si nu sa mai copt :(( care sa fie motivu?

monaluca spunea...

Pentru Anonim: Poate trebuia sa tii la cuptor blatul de cacao un pic mai mult, ca sa fie mai copt, apoi sa pui crema de branza si blatul alb, poate din cauza temperaturii din cuptor, fiecare cuptor coace diferit. Data viitoare incearca sa-l tii mai mult!

monaluca spunea...

Pentru Andreea: Nu stiu cate minute ai tinut blatul de cacao la cuptor, dar poate fi si din cauza tipului de faina folosit, oricum trebuia sa mai tii blatul de cacao inca cateva minute, apoi sa adaugi crema. Pe viitor incearca sa-l tii mai mult si nu deschide usa cuptorului cat timp se afla la copt.

Anonim spunea...

foarte buna !!!nota 1o!!

Anonim spunea...

fff bun!!!!

monaluca spunea...

Multumesc Anonim!! Ma bucur ca v-a placut!! Va mai astept "in vizita" pe blog!

Anonim spunea...

foarte buna...mi.a iesit perfect..felicitari
maine o fac din nou :)

ionela spunea...

foarte buna prajitura...acum am bagat a doua tava in cuptor...numai ca eu am pus deasupra prajiturii visini si are un gust minunat...

Anonim spunea...

NU AM CUVINTE SA VA MULTUMESC .MINUNAT DE BUNA PRAJI ASTA.EU IN LOC DE BRANZA DE VACI AM FOLOSIT RICOTTA PTR. CA LA NOI E MAI GREU SA GASESTI BRANZA DE VACI PROASPATA. MINUNAT DE BUNA. MULTUMESC MULT.

Anonim spunea...

MINUNAT DE BUNA. EXCELENTAAAAAA.

Anonim spunea...

Excelenta! Multumesc ca ai impartasit-o cu noi! Eu am inlocuit apa din blat cu fantaaaa de portocaleee!;)

Anonim spunea...

Foarte buna prajitura,excelenta chiar, eu am folosit Ricotta in loc de branzica de vaca si a iesit minunata, ti se topeste in gura....