marți, 23 martie 2010

"PLACINTA" DE CARTOFI

Si fiindca e post mi-am zis sa va impartasesc si voua una din retetele mele de post: "placinta" de cartofi, care este o reteta pe cat de simpla pe atat de gustoasa.
Este impropriu spus placinta de cartofi dar adevarul este ca nu am stiut cum sa o numesc altfel. Poate stiti voi mai bine.
Luam 2 cartofi de marime medie, ii curatam de coaja, ii spalam si ii dam prin razatoare.
Presaram putina sare peste cartofii razuiti

si ii punem la prajit intr-o tigaie antiaderenta cu 1-2 linguri ulei. Tasam putin cartofii cu furculita sau cu o paleta si le dam forma rotunda, 

lasam placinta formata la prajit aprox. 3 minute pe fiecare parte, o scoatem cu grija si gata, o servim, eu am papat-o cu rosii.
                                                                    S-aveti pofta si voi!

7 comentarii:

dan spunea...

Super. Placinta de cartofi cum o facea bunica mea. Nu credeam ca e atat de simpla reteta.

Multumesc frumos.

monaluca spunea...

Dan reteta este intr-adevar simpla si gustoasa iar eu o stiu de la mama mea care o pregatea la fel. Iti multumesc pentru vizita pe blogul meu si te mai astept.

lore spunea...

daca vrei incearca si amesteca si un ou batut si branza razuita.va avea un gust deosebit.felicitari pt blog.il urmaresc de mult si am ''furat'' retele

monaluca spunea...

Lore ideea ta ma incanta, insa daca as face acest lucru nu ar mai fi de post "placinta"; insa cu siguranta am sa incerc sa o fac asa in zilele in care nu postesc; multumesc pentru felicitari si ma bucur ca ai "furat" din retetele mele; te mai astept la mine pe blog!

Anonim spunea...

Sunt inmarmurita de toate retele tale. Iti multumesc din suflet....nici nu stiu de unde sa incep. Cred ca de la categoria prajir=turi....mai ales ca vine Craciunul. Voi face prajitura regala cu siguranta.Inca o data mii de multumiri.

monaluca spunea...

Pentru Anonim
Ma bucur nespus de mult ca iti plac retetele mele; cat despre prajitura Regala sunt sigura ca iti va placea.

Geta spunea...

Am facut si eu..am pus si ou si branza! E delicoasa. Felicitari! In zilele de post e f buna si simpla.